Blog

Logo, nebo corporate identity? Co si vybrat?

Přemýšlíte, zda vám stačí jen logo, nebo byste se naopak měli rozhodnout pro corporate identity? Na to vám odpoví náš článek, kde jsme pro vás shrnuli výhody a rozdíly obou řešení. Co je logo? Logo představuje základ každé firmy. Díky dobře navrženému logu se lépe odlišíte od konkurence. Navíc pomůže zákazníkům rychleji si zapamatovat, vybavit […]

Ukázat celý článek
Jak tvoříme web: Analýza a wireframe jsou základ všeho

V dnešním článku vás necháme nakouknout do naší webové dílny a společně se podíváme, co je základ při tvorbě webu.   Co zahrnuje prvotní analýza? Na samotném začátku je velice důležitá prvotní analýza budoucího webu. Společně se pobavíme o tom, k čemu má vaše webová stránka sloužit a jaký je její záměr (například prezentace své […]

Ukázat celý článek
4 důvody, proč si zaplatit služby copywritera

Firemní web působí jako online vizitka a často rozhoduje o tom, zda zákazník realizuje nákup, nebo odejde jinam. Měl by jej proto na první pohled zaujmout nejen propracovanou grafikou, ale i profesionálními texty. Přečtěte si náš článek, kde se dozvíte, proč si nechat napsat obsah zkušeným copywriterem.      Copywriter umí pracovat s klíčovými slovy […]

Ukázat celý článek
Proč používat remarketing?

Mnoho návštěvníků z vašeho webu odejde, aniž by realizovali nákup nebo objednávku. Nemusíte však panikařit, podle průzkumu lidé přijdou na web až 7×, než uskuteční nějakou akci. Zpátky je nalákáte díky remarketingu. Jak remarketing funguje a proč jej používat?   Jak funguje remarketing? Díky remarketingu dokážete cíleně zobrazit reklamu lidem, kteří se už v minulosti […]

Ukázat celý článek
5 důvodů, proč používat WordPress při tvorbě webu

Služby WordPressu dnes využívá každý čtvrtý web a není divu, jedná se o moderní a flexibilní nástroj, který se pořád aktualizuje a inovuje. Pojďme se společně podívat na hlavní výhody, které WordPress nabízí.   Je zdarma Prvním z faktorů, na který se při zakládání ohlížíte, je cena. A cena je něco, co vás u tohoto […]

Ukázat celý článek
Jak využít sociální sítě v podnikání?

Online marketing představuje nedílnou součást každého podnikání. A v online marketingu se dnes neobejdete bez stále populárnějších sociálních sítí. Přečtěte si náš článek a dozvíte se, jak využít sociální sítě v podnikání.   Jakou sociální síť zvolit? Internet se hemží různými sociálními sítěmi, které oslovují různé skupiny lidí. Některé však z povrchu zemského zmizí tak […]

Ukázat celý článek
Top