PPC kampaně, efektivní způsob komunikace

PPC kampaně

V současné době patří PPC kampaně mezi nejefektivnější způsob výkonnostního marketingu. Při jejich spravování vycházíme z dlouholetých zkušeností a myslíme na veškeré faktory, které mohou ovlivnit jejich výsledek, proto nic nenecháme na náhodě. Zajistíme špičkovou kvalitu bannerů od citlivého zpracování grafiky až po profesionální texty. O pravidelné nastavení vašich kampaní se stará online specialista.

Jak postupujeme při tvorbě PPC kampaní?

1

Analýza cílové skupiny

Na začátku se podrobně seznámíme s vaším podnikáním. Čím lépe pochopíme vlastnosti a výhody vašich produktů, tím lépe pak cílíme na koncového zákazníka. Do analýzy cílové skupiny spadá i definice potenciálního zákazníka z hlediska místa, věku nebo například pohlaví.

2

Výběr vhodných typů kampaní

V PPC reklamách existuje několik variant kampaní. Jinak proto budeme postupovat, pokud provozujete hotel a jinak, pokud jste majitelem e-shopu s chovatelskými potřebami.

3

Rozvržení rozpočtu

Na základě předchozí analýzy vám navrhneme výši a rozvržení rozpočtu s ohledem na vaše možnosti a předpokládané konverze (tzn. vaše cíle) z kampaní.

Zobrazit více

4

Vyhledávací kampaně

Vyhledávací kampaně mají vždy jedinečnou strukturu a dělí se do reklamních sestav. Jejich součástí je i analýza klíčových slov – analyzujeme texty na vašem webu, názvy produktů a porovnáváme je s dotazy, které potenciální zákazníci zadávají do vyhledávačů. Pak podrobně rozdělujeme klíčová slova do reklamních sestav tak, aby dosahovala co nejlepších výsledků.

5

Obsahová kampaň

Pokud pro vás budeme připravovat obsahovou kampaň, pustíme do grafických návrhů banneru. Náš grafik po předchozí domluvě vytvoří statické nebo GIF bannery a náš copywriter připraví kreativní a úderné claimy, které zaujmou cílovou skupinu.

6

Remarketing

Až nasbíráme dostatečný počtu návštěvníků vašeho webu, spustíme i remarketing, který cílí na lidi, kteří už na vašich stránkách v minulosti byli a zajímali se o vaše produkty.

7

Zbožové srovnávače a dynamický remarketing

Zbožové srovnávače jako Google nákupy, Zboží.cz nebo Heuréka.cz jsou skvělým řešením, jak produkt potenciálnímu zákazníkovi ukázat i s obrázkem a cenou (ve vyhledávacích kampaní se zobrazuje jen text). Díky tomu tak kampaně mají větší konverzní poměr. Dynamický remarketing, kdy se potenciálnímu zákazníkovi zobrazí konkrétní produkt, o který projevil zájem, je třešničkou na dortu.

8

Testování a následné optimalizace

Po získání prvních výsledků reagujeme na průběh a provádíme úpravy, kterými výsledky neustále zlepšujeme. Realizujeme pravidelnou optimalizaci kampaní, které reagují na potřeby zákazníka a zároveň tak dosahují stále lepších výsledků.

9

Pravidelné reportování výsledků

Každý měsíc vás informujeme o výsledcích vašich kampaní. V reportech najdete jednoduše a srozumitelně vše, co potřebujete vědět a můžete se do nich kdykoliv podívat. Pravidelně se s vámi také budeme scházet, abychom probrali výsledky i nové cíle.

Přesné zacílení na zákazníka

Výkonnostní marketing

Několik formátů kampaní

Pravidelný reporting

Kdo za tím stojí?

Martin Stanovský

analýza klienta, odpovědnost za tým
a průběžnou komunikaci s klientem

Martin Pracuch

copywriter
profesionální zpracování textů do bannerů

Ondřej Chrobok

PPC specialista
správa PPC kampaní

Miroslav Socha

UX grafik a kodér
úprava grafických bannerů

kreyo

partnerská firma
kreativní zpracování bannerů

PROČ JE DŮLEŽITÉ MÍT PPC KAMPANĚ

Napište nám, nebo zavolejte

721 451 330

info@stanovskyconsulting.cz

PŘEJÍT DO KONTAKTŮ

721 451 330

info@stanovskyconsulting.cz

PŘEJÍT DO KONTAKTŮ
Top