PPC kampaně, efektivní způsob komunikace

PPC kampaně

V současné době patří PPC kampaně mezi nejefektivnější způsob výkonnostního marketingu. Při jejich spravování vycházíme z dlouholetých zkušeností a myslíme na veškeré faktory, které mohou ovlivnit jejich výsledek, proto nic nenecháme na náhodě. Zajistíme špičkovou kvalitu bannerů od citlivého zpracování grafiky až po profesionální texty. O pravidelné nastavení vašich kampaní se stará online specialista.

Jak postupujeme při tvorbě PPC kampaní?

1

Analýza cílové skupiny

Na začátku se podrobně seznámíme s vaším podnikáním. Čím lépe pochopíme vlastnosti a výhody vašich produktů, tím lépe pak cílíme na koncového zákazníka. Do analýzy cílové skupiny spadá i definice potenciálního zákazníka z hlediska místa, věku nebo například pohlaví.

2

Výběr vhodných typů kampaní

V PPC reklamách existuje několik variant kampaní. Jinak proto budeme postupovat, pokud provozujete hotel a jinak, pokud jste majitelem e-shopu s chovatelskými potřebami.

3

Rozvržení rozpočtu

Na základě předchozí analýzy vám navrhneme výši a rozvržení rozpočtu s ohledem na vaše možnosti a předpokládané konverze (tzn. vaše cíle) z kampaní.

4

Vyhledávací kampaně

Vyhledávací kampaně mají vždy jedinečnou strukturu a dělí se do reklamních sestav. Jejich součástí je i analýza klíčových slov – analyzujeme texty na vašem webu, názvy produktů a porovnáváme je s dotazy, které potenciální zákazníci zadávají do vyhledávačů. Pak podrobně rozdělujeme klíčová slova do reklamních sestav tak, aby dosahovala co nejlepších výsledků.

5

Obsahová kampaň

Pokud pro vás budeme připravovat obsahovou kampaň, pustíme do grafických návrhů banneru. Náš grafik po předchozí domluvě vytvoří statické nebo GIF bannery a náš copywriter připraví kreativní a úderné claimy, které zaujmou cílovou skupinu.

6

Remarketing

Až nasbíráme dostatečný počtu návštěvníků vašeho webu, spustíme i remarketing, který cílí na lidi, kteří už na vašich stránkách v minulosti byli a zajímali se o vaše produkty.

7

Zbožové srovnávače a dynamický remarketing

Zbožové srovnávače jako Google nákupy, Zboží.cz nebo Heuréka.cz jsou skvělým řešením, jak produkt potenciálnímu zákazníkovi ukázat i s obrázkem a cenou (ve vyhledávacích kampaní se zobrazuje jen text). Díky tomu tak kampaně mají větší konverzní poměr. Dynamický remarketing, kdy se potenciálnímu zákazníkovi zobrazí konkrétní produkt, o který projevil zájem, je třešničkou na dortu.

8

Testování a následné optimalizace

Po získání prvních výsledků reagujeme na průběh a provádíme úpravy, kterými výsledky neustále zlepšujeme. Realizujeme pravidelnou optimalizaci kampaní, které reagují na potřeby zákazníka a zároveň tak dosahují stále lepších výsledků.

9

Pravidelné reportování výsledků

Každý měsíc vás informujeme o výsledcích vašich kampaní. V reportech najdete jednoduše a srozumitelně vše, co potřebujete vědět a můžete se do nich kdykoliv podívat. Pravidelně se s vámi také budeme scházet, abychom probrali výsledky i nové cíle.

Přesné zacílení na zákazníka

Výkonnostní marketing

Několik formátů kampaní

Pravidelný reporting

Kdo za tím stojí?

Martin Stanovský

analýza klienta, odpovědnost za tým
a průběžnou komunikaci s klientem

Šárka Haratyková

copywriter
profesionální zpracování textů do bannerů

Ondřej Chrobok

PPC specialista
správa PPC kampaní

Miroslav Socha

UX specialista
úprava grafických bannerů

kreyo

partnerská firma
kreativní zpracování bannerů

PROČ JE DŮLEŽITÉ MÍT PPC KAMPANĚ

Napište nám, nebo zavolejte

721 451 330

info@stanovskyconsulting.cz

PŘEJÍT DO KONTAKTŮ

721 451 330

info@stanovskyconsulting.cz

PŘEJÍT DO KONTAKTŮ
Top