PPC kampaně, efektivní způsob komunikace

PPC kampaně

V současné době patří PPC kampaně mezi nejefektivnější způsob výkonnostního marketingu. Při jejich spravování vycházíme z dlouholetých zkušeností a myslíme na veškeré faktory, které mohou ovlivnit jejich výsledek, proto nic nenecháme na náhodě. Zajistíme špičkovou kvalitu bannerů od citlivého zpracování grafiky až po profesionální texty. O pravidelné nastavení vašich kampaní se stará online specialista.

Jak postupujeme při tvorbě PPC kampaní?

1

Analýza cílové skupiny, produktu a procesů prodeje

Na začátku se detailně seznámíme s vaším výrobkem nebo službou. Čím lépe pochopíme vlastnosti a výhody vašeho produktu, tím lépe můžeme cílit na konečného zákazníka. Pak se pouštíme do analýzy cílové skupiny s ohledem na vaše podnikání.

2

Analýza klíčových slov

Následně provádíme analýzu klíčových slov. Jedná se zejména o analýzu vašich textů na webu, názvů výrobků nebo služeb v porovnání s dotazy, které potenciální zákazníci kladou ve vyhledávačích.

3

Rozvržení rozpočtu

Na základě předchozí analýzy vám navrhneme výši rozpočtu s ohledem na vaše možnosti a předpokládané konverze (tzn. vaše cíle) z kampaní.

4

Sestavení struktury kampaně

Kampaně mají vždy jedinečnou strukturu. Členíme klíčová slova velmi podrobně tak, aby dosahovala co nejlepších výsledků. Kampaně pak mají zpravidla část vyhledávací, obsahovou a remarketing.

5

Tvorba grafiky

Po předchozí přípravě se pouštíme do grafických návrhů pro vaše PPC kampaně. Vytváříme statické bannery, které zaujmou cílovou skupinu na první pohled.

6

Copywriting

Ani PPC kampaně se neobejdou bez kvalitního textu. Proto náš copywriter připraví kreativní a úderné claimy na veškeré námi připravované bannery.

7

Nasazení kampaně

Po vašem schválení bannerů do PPC kampaní, nastává chvíle, kdy se kampaň spouští do ostrého provozu a inzeráty se začínají zobrazovat zákazníkům.

8

Testování, první a následné optimalizace

Po získání prvních výsledků reagujeme na průběh a provádíme úpravy, které vedou ke zlepšení výsledků od prvního spuštění. Realizujeme pravidelnou optimalizaci kampaní, jež mají reagovat na potřeby zákazníka a zároveň dosahovat stále lepších výsledků.

9

Pravidelné reportování výsledků

Pravidelně vás informujeme o výsledcích vaší kampaně. Zejména se jedná o naplňování cílů, např. počet a hodnota prodeje, četnost zobrazování reklamy apod. Výsledky máte dostupné v průběhu celého měsíce a na jeho konci vám pošleme celkový souhrn.

Přesné zacílení na zákazníka

Výkonnostní marketing

Několik formátů kampaní

Pravidelný reporting

Kdo za tím stojí?

Martin Stanovský

analýza klienta, odpovědnost za tým
a průběžnou komunikaci s klientem

Šárka Haratyková

copywriter
profesionální zpracování textů do bannerů

Ondřej Chrobok

PPC specialista
správa PPC kampaní

Miroslav Socha

UX specialista
úprava grafických bannerů

kreyo

partnerská firma
kreativní zpracování bannerů

PROČ JE DŮLEŽITÉ MÍT PPC KAMPANĚ

Napište nám, nebo zavolejte

721 451 330

info@stanovskyconsulting.cz

PŘEJÍT DO KONTAKTŮ

721 451 330

info@stanovskyconsulting.cz

PŘEJÍT DO KONTAKTŮ
Top