Proč používat remarketing?

Mnoho návštěvníků z vašeho webu odejde, aniž by realizovali nákup nebo objednávku. Nemusíte však panikařit, podle průzkumu lidé přijdou na web až 7×, než uskuteční nějakou akci. Zpátky je nalákáte díky remarketingu. Jak remarketing funguje a proč jej používat?
 

Jak funguje remarketing?

Díky remarketingu dokážete cíleně zobrazit reklamu lidem, kteří se už v minulosti podívali na váš web. V internetovém prohlížeči návštěvníka vašich stránek zůstane informace, kdy na váš web přišel a jaké stránky si prohlížel.  

S tím se samozřejmě pojí i několik povinností. Je nutné, abyste návštěvníkovi podali srozumitelné informace o tom, jaké formy remarketingu na svých webových stránkách využíváte. Také by měl vědět, jak se z remarketingu odhlásit a v některých případech musíte od uživatele získat souhlas.

V jistých situacích se použití remarketingu přímo zakazuje (například k propagaci alkoholu nebo výrobků souvisejících se zdravotním stavem).
 

Proč používat remarketing?

  • Málokdo uskuteční nákup hned při první návštěvě webu
  • Reklama má větší účinek, pokud se člověku ukáže opakovaně
  • Reklama se zobrazí těm, kteří projevili zájem o vaše produkty
  • Pravděpodobnost, že zákazník nakoupí u vás, se díky remarketingu zvyšuje o 70 %
  • U dražších produktů zákazníci před uskutečněním nákupu více přemýšlí
  • Remarketing vašim zákazníkům připomene, že tu stále jste a podpoří prodej dalších vašich produktů

 

Výhody jednotlivých PPC systémů

Remarketing lze realizovat prostřednictvím několika PPC systémů a každá z nich skrývá své vlastní výhody.

Google Ads remarketing

Google v současnosti poskytuje největší reklamní prostor na internetu za relativně nízkou cenu prokliků. Prostřednictvím Google Ads tak dokážete oslovit velké množství potenciálních zákazníků.

Sklik retargeting

Sklik retargeting sice na rozdíl od Google Ads nepokryje tolik webů, ale zobrazuje se na oblíbených českých stránkách s velkým množstvím čtenářů jako například idnes.cz či novinky.cz. Navíc reklamu lze umístit na konkrétní stránky, na kterých chcete, aby se objevila.

Facebook remarketing

Díky chytrému spojení webových stránek a Facebook remarketingu získáte skvělou možnost na modré sociální síti zasáhnout lidi, kteří navštívili váš web. Výhoda Facebook remarketingu pro změnu spočívá ve velkém prostoru pro reklamu, a proto je dost nepravděpodobné, že byste ji přehlédli.

 

Chcete přilákat své návštěvníky zpátky, ale s remarketingem si sami neporadíte? Ozvěte se nám na  721 451 330, nebo na info@stanovskyconsulting.cz

Top