Sociální sítě jsou dnes středobodem veškerého dění, a proto je žádná firma při budování své marketingové strategie nesmí opomenout. Při tvorbě příspěvků na vaše profily na Facebooku, Instagramu i LinkedInu pečlivě zvažujeme, jaký obsah přidáme s ohledem na uživatelé, které má oslovit a zaujmout. Námi zhotovené příspěvky vždy obsahují přidanou hodnotu a každý z nich zveřejňujeme s konkrétním cílem.
Také obstaráme veškerou komunikaci s uživateli, odpovíme na jejich komentáře i zprávy. Po domluvě můžeme také přes váš profil pořádat různé soutěže, přidávat ankety apod.
Přesné zacílení na zákazníka
Využívá 6 milionů uživatelů v ČR
Pravidelný reporting
Mnoho formátů kampaní
Jak postupujeme při tvorbě příspěvků na sociální sítě?
1
Analýza klienta
Na začátku se detailně seznámíme s vaší firmou a produkty. Poté na základě pohlaví, lokality, věku a zájmu definujeme cílovou skupinu.
2
Komunikační strategie
Vytvoříme individuální strategii, vybereme vhodné sociální sítě (vždy uvažujeme nad Facebookem, Instagramem a LinkedInem). Následně podle cílové skupiny vytyčíme cíle strategie a vytvoříme plán komunikace.
Zobrazit více
3
Vytvoření grafiky
Kreyo vytvoří grafický návrh a styl příspěvků na sociální sítě, včetně placených reklamních kampaní. Naše specialistka poté pro každý příspěvek zpracuje kreativní, jedinečnou a lehce zapamatovatelnou grafiku v souladu s vaší značkou.
4
Výběr influencerů
Zhodnotíme, zda je pro vaši značku vhodné oslovit influencery. Pokud ano, vyhledáme, oslovíme konkrétní influencery, kteří budou zapadat do konceptu vaší marketingové strategie a domluvíme se s nimi na podmínkách spolupráce.
5
Příspěvky, rozpočet
Poté vytvoříme příspěvky, které vám následně zašleme ke schválení. Plánujeme rozpočet pro placenou reklamu a dny zveřejnění. Všechny příspěvky také zkontroluje náš copywriter a zajistí případnou korekturu.
6
Placené kampaně
Jakmile vymyslíme příspěvky, začneme řešit placené kampaně. Při jejich nastavování podstupujeme náročný proces, kdy specifikujeme okruh uživatelů, kterým se příspěvek zobrazí a stanovíme rozpočet.
7
Spuštění kampaní a pravidelná optimalizace
Po schválení příspěvku následuje spuštění kampaní. Poté pravidelně kontrolujeme dosah, plnění cílů a čerpání rozpočtu u placených kampaní. Případně provádíme úpravy k dosažení požadovaných výsledků.
8
Komunikace s fanoušky
Staráme se také o komunikaci s vašimi fanoušky. Zveme je na vaši stránku, odpovídáme na zprávy a komentáře. Pokud neznáme odpověď na otázku, zkoušíme ji vyhledat na internetu, nebo se zeptáme vás .
9
Pravidelné reportování výsledků
Každý měsíc vám pošleme přehledný report, kde vás informujeme o výsledku vašich kampaní a počtu splněných cílů.